Δευτέρα 20 Αυγούστου 2012

Παράπλευρη απώλεια





Στίχοι: Δημήτρης Υφαντής
Μουσική: Δημήτρης Υφαντής
Πρώτη εκτέλεση: Γιάννης Χαρούλης


Στου δράκου την καμπούρα
πάνω στης ράχης το φτερό
στ' άγρια τα κάστρα πολεμάω
κι έτσι τους χρόνους μου μετρώ

Φτιάχνω φαρέτρα μαύρη
απ' της νύχτας τα μαλλιά
πάνω στης γης τ' αλάτι γράφω
και τραγουδώ με τα σκυλιά

Την κούπα μου γεμίζω,
κερνάω το φίδι για να βγει
όρθιος στον ήλιο να γρικάω,
στον ουρανό του αετού η κραυγή




Μήπως τελικά η γενιά μας μείνει ως μία παράπλευρη απώλεια της κρίσης και όλης αυτής της ιστορίας των τελευταίων χρόνων; Από την άλλη βέβαια οι προηγούμενες γενιές ζήσανε πολέμους,φτώχειες,δυστυχίες. Απλώς η δικιά μας έμαθε σε γενικές γραμμές στα πούπουλα και στην ασφάλεια.Φυσικά αυτό δεν ισχύει για τους πάντες...αλλά ευτυχώς ή δυστυχώς έτσι είναι για πολλούς.
Έχω μεγάλη αγωνία να δω το πως θα συμπεριφερθεί η γενιά μας όταν έρθει στα πράγματα...Το πως δηλαδή οι σημερινοί συν-πλην τριαντάρηδες θα κυβερνήσουν,θα ασκήσουν εξουσία και προς τα που θα πάνε το καράβι "Ελλάς".Για το τώρα πάντως δεν είμαι σίγουρος αν μια πορεία(αγανακτισμένοι),μια συνειδητοποιημένη ψήφος ή κάποια άλλη κίνηση μπορεί να αλλάξει τον "κόσμο"...αλλά είμαι απολύτως σίγουρος πως η πλήρης αδιαφορία τον αφήνει ίδιο.


                                  


                                               29-3-2003    
                                  
Παράπλευρη απώλεια

                          Είμαι μια παράπλευρη απώλεια
                          γυμνός νάνος σε πλοίο γιγάντων
                          τρυπάω το δέρμα μου για εμβόλια
                          θύμα των δικών τους παραπτωμάτων

                          Είμαι μια παράπλευρη συνήθεια
                          καντιλαναύτης που σε εκκλησία έχει ξεχαστεί
                          κρατάω μυστικό με εχεμύθεια
                          πως η φωτιά απ’το μυαλό μου δεν θα σβηστεί

                          Ρωτάω το Θεό για ποιήματα
                          για παράδεισους που έχουνε πνιγεί
                          για το πόνο που γίνεται συνθήματα
                          αν κάποτε αυτούς καταραστεί

                          Είμαι μια παράπλευρη απώλεια
                          κρυμμένος σε ζούγκλα με θεριά
                          άναρχος σε φυλακή ισόβια
                          δίπλα σε εικόνες, κρατάω κεριά.                     

                                

4 σχόλια:

  1. Πιστεύω ότι ο γράφων είναι παράπλευρη απώλεια του λαϊκισμού του Τσίπρα και της περιρρέουσας ιντερνετικής ψευτοκουλτούρας.

    GET A LIFE

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. H ιδεολογική ταύτιση του συγγραφέα με την δήθεν αριστερή σοφιστικέ υποκουλτούρα του Alexis δε μειώνουν το μήνυμα του συγγραφέα.

      Κριτική του πρωκτολογίου αγαπητέ ανώνυμε η δικιά σας, σχολιάζετε σε κάποιον που πρέπει να... "GET A LIFE". Για πείτε μας τι συμπέρασμα ανάγεται για τη δική σας ζωή;

      Διαγραφή
  2. Eπίσης να μπουν διαφημίσεις να κλικάρουμε. Ο πνευματικός μόχθος του δημιουργού πρέπει να ανταμοιφθεί

    ΑπάντησηΔιαγραφή