Δευτέρα 7 Οκτωβρίου 2013

Η μόδα του antifa!!!!




  • Και ξαφνικά τα κανάλια γίναν antifa....Ποια τα κανάλια!(Mega-ΣΚΑΙ κ.α)
  • Και ξαφνικά έγινε antifa και η εφημερίδα (Πρώτο Θέμα)
  • Και ξαφνικά έγινε antifa και η κυρία στη δουλειά μου που κάποτε έλεγε....."Θα ψηφίσω χρυσή αυγή,να μπούνε στην βουλή να τους πλακώσουν"
  • Και ξαφνικά έγινε antifa και ο γείτονας μου,που κάποτε μου έλεγε πως η χούντα άφησε μεγάλο έργο στην Ελλάδα (έχει και  σκύλο που πάντα με κοιτά περίεργα...και τρομάζω)

Και όμως μπορεί κάποτε,κάπως,κάπου.....

  • Τα κανάλια να δοξάζουν και να υπηρετούν ένα αυταρχικό ακροδεξιό καθεστώς
  • Η εφημερίδα να ξαναβάλει σε εξώφυλλο της κάποιο χρυσαυγίτη να στέκεται και να κάνει πως δήθεν προστατεύει μια γιαγιά που σηκώνει χρήματα απο ATM
  • Η κυρία στη δουλεία μου να ξαναπεί πως θα ψηφίσει χρυσή αυγή
  • Ο γείτονάς να γραφτει μέλος του κόμματος αυτού (και ο σκύλος του να με φάει)
Παρ'ολα αυτά

Ίσως στο άμεσο μέλλον

  • Τα κανάλια να έχουν αφιερώματα στο πολυτεχνείο,την αντίσταση και στους μεγάλους αγώνες της Αριστεράς
  • Η εφημερίδα να μοιράζει δωρεάν cd με τραγούδια Θεοδωράκη,Λοίζου και διασκευές bella ciao
  • Η συνάδελφός μου...να λέει με πάθος και τόλμη πως η κυβέρνηση αριστεράς ήταν η πιο κατάλληλη επιλογή για την χώρα
  • Ο γείτονας να μου να δηλώνει ευθαρσώς πως τίθενται στην υπηρεσία της νέας ανερχόμενης και πολλά υποσχόμενης κυβέρνησης (και αν του δίνανε και καμμία θέση πουθενά...θα την υπηρετούσε καλύτερα) Ο σκύλος του να με βλέπει και να έρχεται και να με γλύφει χαρούμενος!

Αν αυτή η υποσχόμενη κυβέρνηση δεν τα πάει καλά..

τότε
(συμπληρώστε μόνοι σας)

  • ............
  • ............
  • .............
  • ............


Γενικώς.......η ζωή είναι ωραία...μόνο όταν έχεις επιλεκτική παρέα!!!!

Τρίζουν τα κόκκαλα όλων των "ανώνυμων Αγίων"




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου